29 Şubat 2012 Çarşamba

Sessizlik


Sesiz sedasız ilerlerken şu hayatta birden sen çıktın karşıma önce ne yapacağıma şaşırdım.Sonra derin bir nefes alıp bekledim sordum kendime defalarca:"Ne yapıyorum?" cevap veremedim bir türlü hala cevabını bilmeden bakıyorum yüzüne bekliyorum.Belki cevabını bulurum diye cevabını bulursam.Sessizlik olacak sessizlik içinde sen.Sana kalbimin tüm yollarını açmışken neden bu vurdumduymazlık ben sensiz yapamam derken neden bu gülüş,içten ve acımasız ben sana kalbimi açıp ta derinlerden sesleniyorum.Ondan duy beni duyda bitsin bu sessizlik ve çaresizlik.Bir gün biliyorum bir gün kesişecek yollarımız işte o zaman beni yine duymazsın diye haykıracağım var gücümle.Duy beni eğer her şeye rağmen sırtını dönüp gidersen sakın geri dönme,çünkü geri döndüğünde sana söyleyecek hiçbir sözüm kalmayacak...
                                                                                                                       14.09.2005

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder